söndag 23 november 2008

Ont i Ryggen!


Hej Alla! Jo, efter min omskrivna prommis på Konsum, så hann jag bara skriva i bloggen och sedan small det till i ryggen. Åkte nästan på en gång iväg och fick hjälp, hade 5 kotor som låg fel, spännda muskler som drar ryggen snett. Inte roligt! Så jag har varit liggande i stort sett hela helgen. Känns lite bättre nu i alla fall.

Mona!!! Det var nog därför jag inte svarade i telen...först promenaden och sedan "ryggakuten".... men vi kan ju höras i veckan! Skulle vara så roligt. Inte nog med ryggbesvär... Jörgen har blivit dyngförkyld och även jag kliar skorpsmulor i halsen. Bara sjukdomar och elände i starten på denna vinter. Hujeda mig! va jag blir less!!!

Hoppas ni andra får ha hälsan i behåll!

Kram på er alla!

2 kommentarer:

Mona sa...

Krya på er! Vilken otur du har bra att du fixade ryggen på en gång...
Angående telefonsamtalet så jobbar jag natt i veckan ...
Kramar till er

Ullis sa...

Hppas att du mår bättre i ryggen nu. Sköt om er! lill faster