söndag 16 november 2008

FarFar

-Tack FarFar för att jag fick en tid med dig, du finns alltid med mig...

Vad alla är duktiga på att uppdatera! Det är så roligt, tom farmor!

Alla fastrar har skrivit så fina rader till Farfar, jag kom faktiskt ihåg hans födelsedag jag med. Det var det första jag sa åt Jörgen imorse, att idag "är"/ var min farfar´s födelsedag.

Och jag som ni andra saknar honom också, och önskar att han hade fått vara med ett tag till, och sett hela drösen av oss barnbarn och barnbarnsbarn som han faktiskt har idag.

Farfar var något av en stor favorit hos mig som barn. Ingen slog han i att berätta spännande historier om livet. Glömmer aldrig hans "kisande" skratt, det hör jag förtfarande om jag lyssnar...







2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad kul att du kommer ihåg honom.
Kram

Mona sa...

Du är så gullig raring....Kramar