onsdag 12 november 2008


Glad och utvilad vaknade man imorse, så skönt. Lillen har sovit rätt bra, legat och skruvat på sig en del, men sovit utan att hosta och det är ju underbart! Gick nästan direkt och kollade bloggen, så roligt att se om man fått någon kommentar, å visst! Syster Ramsan och Faster Mona, två hängivna bloggare som skänker små uppiggande rader. -Tack! det är så roligt!

Idag är det torsdag, lillen verkar vara på bättringsvägen och jag är piggare, så idag skall man nog orka ta tag i lite tvätt och städning, kanske inte låter så kul, men det känns så bra när det är gjort.

Julklappar!!! vad ska man ge för julklappar till barnen i år? Kommer inte fram till något, dem är i en så svår ålder tycker jag, för liten och för stor...hmmm...

Nä, nu ska jag välkommna kaffet till strupen och ta tag i dagen som just börjat.

Tjing!

1 kommentar:

ramsan sa...

hej hej... skönt att få vila =) jo jag funderar på att söka hjälp ang ryggen, vars ska man höra av sig???? nu ska jag gå ut m vovvarna, sååååå skooooj! not!!!!

skönt att lilla manne är på bättringsvägen, annars så tycker jag faktist att sjukvården får ta sig i kragen ang lilla gubben! han ska inte behöva ha det så här längre... det är helt jävla sjukt! och jag förstår till fullo att du är trött, slut och gnällig.. men det får man vara om man har haft det som du har med lilleman!

*kramar*