tisdag 11 november 2008

Nyfiken...

Undra vem som skrivit en kommentar under "bubblet" och sedan tagit bort den innan jag hann se? Mona månne...som skrivit något som hon ångrade..hi hi

Här är det lungt förutom Amandus, han hostar och snorar som tidigare. Hoppas att morgondagen går i bättringsvägen för honom.
När någon inte mår bra, så tappar man liksom lusten och energin på att fixa och dona, som jag i vanliga fall tycker om att göra, hoppas den kommer tillbaka.
Jag längtar efter så många nu! Hade jag haft tid, råd och ork så hade jag kommit och kikat in hos er allihopa! Så kul vi hade haft. Suttit och småpratat om ditt och datt, tuggat på något gott och kanske druckit glöggen som Andri tippsat om. -Fantasin kan leda långt!;-)
Blir inte en sen kväll ikväll. Jag ska dra på mig yllesockarna och rulla in mig i täcket som en rullad och sedan ska jag drömma!!! -hoppas jag... tänk en sådan dröm som får en att må gott, en sån om glädje kring barnen, eller samtala med någon som inte längre finns..härligt!

-Vi har alla våra tidsmaskiner, en del tar oss bakåt, dom kallas minnen. En del tar oss framåt, dom kallas drömmar!
Som ni märker, jag är trött, pratar redan i nattmössan, så ha det gott nu alla nära och kära, hoppas vi ses snart! Kram på er!!!


2 kommentarer:

Mona sa...

Tror inte att det var jag....God natt sov gott

Ullis sa...

Vad fint och roligt du skriver på bloggen. Många kramar din lill faster