måndag 24 november 2008


Hej Mona i Nattens Timmar!

Nu är jag på väg isäng... hoppas du får en bra natt! Roligt att höra din röst, skulle bara velat prata mycket längre.


Haft besök i kväll av en go´ vän, suttit och småpratat, och den tokfian gick hem i detta mörker denna tid, huvva, det har jag blivit för feg för.

Har nyligen pratat med Ramuppa. Hennes lilla Vilja som har haft magsjuka, -stackarn! men det var bättre nu tur nog.


Kenneth och Hilja hade småsvårt att slå sig till ro ikväll. Dem var och hälsade på Mange, för att ge lite Hejdåkramar och få en Pappados innan i morgon, då han åker till Bangladesch. Hoppas resan går bra!

Förstår ju att det känns för barnen, samtidigt som dem tycker att det blir spännande, men det kommer nog att gå bra. Veckorna rusar ju fram med en väldans fart...


Nu skall jag gå och knyta mig, ska upp med barnen imorgon.


God Natt och Kram på er!

3 kommentarer:

Mona sa...

Hoppas du/ni får sova gott...Vi måste höras mer per telefon/kram

Andrietta sa...

Förstår om de kanske är lite "pirriga" för att pappa ska vara borta så länge, men det kommer gå bra! Förstå vilket äventyr!

Hoppas det är bättre med ryggen nu!

Sov gott! Kram kram!

Elin sa...

Hej hej =) Vilken fin blogg du har! Kul att läsa om hur ni har det, är lite jobbigt att dom inte är här nu på ett tag :( . Försår att det måste ha känts lite jobbigt för dem att säga hejdå åt pappa i 3 veckor, men tiden går ju fort som tur är och dom kommer ju att ha jättemysigt hos dig. Men sen får ni ju ringa när som helst. Dom får jättegärna komma hit och vara med mig någon stund, bara jag är hemma så. Dom får sova över också om dom skulle vilja det. Men det är bara ni hör av er! Hoppas ni har det bra! Hälsa gullungarna! Kram