tisdag 25 november 2008

Mysig Tisdagkväll!

Hallå på er alla!
Paus i hockeyn... Hilja och Kenne spelar lite RISK i pausen och jag passar på att Blogga lite. Lillen ligger och sussar gott. 1-0 till Saik efter första...
Kvällen har varit super. Gjort läxor och surrat med barnen. Sedan fick alla mina tre småtroll bada tillsammans, minstingen var den som var vildast i vattnet. Hilja och Kenneth var rätt så nöjda då han fick kliva upp, då dem fick slappa i vattnet som dem ville...som efter ett tag urartade i ett vattenkrig...-kul hade dem!
Tänt ljus, fikat och poppat popcorn till hockeyn...-härligt!
Hilja och Kenneth har fått spela på matchresultat ikväll, vore kul om någon av dem vann, oj så glada dem skulle bli...

Imorgon ska Manne göra BOEL-testet, blir trevligt. Distriktsköterskan kommer hem till oss och gör det, det känns bra. Annars resulterar det i stress med tider och människor att passa hit och dit.
Nu skall jag ropa på barnen och se andra perioden...

Kram och Go´natt på er!

4 kommentarer:

Ullis sa...

Jasså ni är en hockeyfamilj ni. Kul att alla gillar det. Själv är jag Modo hejare, mest för att jag är född i Ö-vik. vet inte så mycket om denna sport. Ha det. Liil faster

kicki sa...

Ja ha ni ser hocky ni gud jag känner lukten ända hit av dina popkorn vad gott.Jag har pratat med Ronny i kväll han hade sparat varit köpt en 52 tums tv så jerry han skulle ha en myskväll med film i kväll roligt höra vad ni gör . han brukar vara titta på våra sidor bland . Ha en bra kväll nu kramar till er.

Andrietta sa...

H.O.C.K.E.Y...HOCKEY HOCKEY HOCKEY!! Den kommer vi allt ihåg! :)

Uppdatera nu för i tusan!

Mona sa...

Hur går det med lilla Manne??? Vilken otur han har den lilla sötnosen...Sov gott