onsdag 3 december 2008

Ovanligt att vi är sjuka??? -NOT!

Hej alla!

Förkyld och febrig sitter jag nu här...rethosta som gör mig tokig. Amandus är också förkyld och väldigt hostig och stackars Kenneth som har öroninflammation och går på penicelin, när ska alla sjukdomar få ett slut i detta hus??? -Ett riktigt hundår! Måste försöka se från den ljusa sidan...-Det kan bara bli bättre nu! (får man hoppas)

Skulle vara underbart om vi fick vara friska till jul iallafall.

Ska hoppa i bingen nu, så jag skriver mer en annan dag då jag känner mig piggare.

Kram på er!

3 kommentarer:

Andrietta sa...

Ojoj! Ni har verkligen haft det jobbigt sista veckorna, eller ska jag säga månaderna? :(

Krya på er alla där hemma!

Tänker på er! Kram kram!

Mona sa...

Lilla gumman så jävla eländigt,,, men till jul är ni friska det lovar jag...Kram kram

Går din klocka på bloggen rätt ?

Ullis sa...

Krya på er nu. Ni kanske alla i familjn behöver bakterieodla er i hals eller näsa. Kan vara ngn där som smittar er igen hela tiden. då går det bara runt, runt. Kram