fredag 16 januari 2009

Hmmm....

Hej alla!
Ikväll har vi haft mys och stoj med barnen, precis som det ska vara!
Nu sover dem sedan ett tag... Har tänkt mycket ikväll, på mina syskon. Känner mig kass...Tycker om er mest av allt näst efter mina barn. Är så dålig på att visa det för er! Men det är sant, så det så! Ramona har tidigare i veckan skrivit ett inlägg och nämt oss syskon och det tog vill jag säga. Har tänkt på det jättemycket och jag tycker att hon har så rätt i det hon skrev, puss gumman!!!
Jag känner också saker olika för var och en men jag ÄLSKAR ER ALLA LIKA MYCKET! Erika STORASYSTER I STORA BOKSTÄVER! den enda storasyster jag har och det förblir...en av mina trygghetsgestalter, en av de absolut starkaste människor jag känner. Ramona, min lillasyster snäppet efter mig...min lilla tävlan, bråkstake, hyss och säg vad inte vi gjort i dem tecknen??? hmmm, ja mycket! Mycket att skratta åt så här i efterhand, och ibland tar de gamla tagen i, men hon är och förblir en av de tre bästa systrar man kan ha! Och lilla Snusa, yngsta syrran, lillasyster med små bokstäver...kan man inte bli arg på! Kladdig och ruffsig i håret som liten, trollfia! Vacker som "lilla sjöjungfrun" idag! Du har alltid gått din egna lilla väg. Puss! Dexter, lillebror, men idag fungerar han mer som en storebror. Tjurnacke, stark och trygg! I love u! Raoul, mellanbroder, snäll snällare snällast! Lillraggar´n våran! Är lik Pappa, lite tyst, rak, snäll och lugn. Love u to! Och sist men inte minst Leo (Glenn) min egen lilla köttbulle! om du bara visste vad jag blev arg när mamma berättade att vi skulle få ett syskon till, men allt för nått gott med sig! Du blev min egna lilla Favvo! Du kom alltid rulltandes på morgonen in i mitt rum upp i sängen och ville "brottas"...Älskar dig gubben!
Ja, man kan helt enkelt inte finna alla ord man önskar säga åt alla dessa syskon, men jag är en STOLT! syster till dessa individer, och jag bara Älskar er så mycket allihopa! I sommar vill jag ha en syskonträff, med myspys och barndomsprat med er alla. Hoppas vi kan fixa det! Lovar er alla fom nu att jag ska bli bättre på att visa er vad jag känner för er! Vi ska vara rädda om varandra! Kram!!!

Åååå, ja då var det sagt och skrivet. Hoppas ni andra som också läser detta har det bra, och trevlig helg! Skratta mitt hjärta men gråt inte! Kram på er alla!

5 kommentarer:

Mona sa...

Godmorgon lilla raring!
Du är så gullig tror nog att dina syskon vet att du älskar dem,, du har alltid haft ett stort hjärta...
Ha nu en riktigt bra dag.
Kramiz

ramsan sa...

fint skrivit!!! klart vi ska ha en syskonträff.. skulle vara dökul jue :) smakade vinet bra, en ny favvo eller vad tycker du??? *kramar*

Andrietta sa...

Du skapar tårar i mina ögon av ditt vackra inlägg. Otroligt fint skrivet av dig. Vi behöver alla uppskatta varandra lite mer. Vi är lyckligt lottade med så många älskade vid vår sida!

Älskar dig! Tusen kramar!

Ullis sa...

Det var jätte bra skrivet och direkt från hjärtat. Hoppas alla dina fantasiska syskon fått changsen att läsa. Kram till dig och din familj.

kicki sa...

Vad fint du skriver om dina syskon Regina. Tack för det du skrev till mig stor kram till dig