måndag 26 januari 2009

En vanlig mindre rolig Morgon...


Vilken morgon... Hilja och Kenneth lugna och fogliga, men den tredje lilla odågan! Gnälligare än gnälligast. Fler tänder på gång, hård i magen ja och gud vet allt... Man blir ju på så bra humör, helst under en stressad situation, barnen ska till skolan och då jag som går från 0-160varv på 2 sek...känns inte bra. Hoppar spyflugor ur munnen och rör mig som en vig robbot...ja jag vet! -räkna till tio... -men lär mig aldrig. Nog om det, detta ska nog bli en bra dag denna med.
Annars är det bra. Hör av mig senare, nu ska jag passa på att "dura" en stund, medan Manne ligger och sussar. Ha det gott!

2 kommentarer:

Mona sa...

Hej och Hå !!! Inte lätt att vara småbarns förälder men vänta bara till dom blir tonåringar (hm)Du gör så gott du kan...glöm inte det!
Kramiz

Ullis sa...

Vad är dura? En som inte vet! Jag känner med dig och din vardag med småbarn. Andas och som Mona sa" man gör så gott man kan" och det är säkert väldigt bra. Tänk på att få en egen tid. Promenad, bad en bio, ja vad som helst som är bara du utan barn och man. Möjligtvis vänner, utan stress. Kram till dig