torsdag 8 januari 2009

Fredag morgon...


Tidig morgon med en kaffekopp i hand...härligt! Haft en otäck mardröm inatt. Inte en sån där som man kan skratta åt i efterhand:( Den var om barnen. Det finns inga hemskare drömmar än mardrömmar om sin familj, dem tar ett tag att glömma...Huvva!
Annars är det bra. Lille Manne far omkring som om nån proppat i honom nån slags turbo, så det är bara att haka på. För tillfället har han hittat igen sin fars gamla frimärkssamling att sätta tänderna i ser jag, oj oj...oj! Aldrig lönt att vända blicken på annat när han är i farten, är överallt och ingenstans, aldrig stilla. Go & Gla Kexchoklad! Ha en superfredag alla!!! Kram på er!

3 kommentarer:

Mona sa...

God morgon! Nu ska jag sticka ut på stan och kolla om jag hittar en lampa till köket..otäcka drömmar, gamla mormor skulle ha vetat vad det betyder...behöver inte vara något dåligt. Ha en bra dag Kramiz

Ullis sa...

Bort med drömmarna, eller vafrör inte drömtyda dom på nätet. Det kanske betyder ngt bra. Trevlig helg till hela familjen.

kicki sa...

Håller med mina systrar. Ha en bra helg från mig.