torsdag 22 januari 2009

Hej å hå...


Ringde faster och bad om lite hjälp...hon som är släcktens bloggdiva..ha ha ha...Nä´då skämt och sido! Fick in alla i blogglistan, utom Jennifer och Tessan, inte vet jag vad jag gör för fel?! Förklara för mig då du har tid Mona... Manne har som sagt haft feber hela dagen, lite lägre nu innan han la sig för natten, gott tecken, men kan ju i och för sig fortfarande ha alvedon som motverkar eftersom han fick ca: 4 tim före jag tempade... A´ja, nog om det.
Hilja går in hårt för bloggning, hi hi, så roligt att ha min "skrutta" här också. Kärt barn har många namn! Nu är det bara vänta och se, kanske Kenneth också gör en egen sajt.
Såg ett program om överviktiga ikväll. Hon vägde 248kg, och ville bli ännu större. Tjänade pengar genom sin övervikt...grotesk kvinna vill jag säga. Vek ut sig i underkläder och hennes man fotade henne på de mest sjuka sätt och ställen... Dessutom hade dem småbarn. -dör jag så dör jag, sa hon:/ -Ego Kvinna! hon gav mig hurrven! Tur vi alla är olika!
Pratat med farmor i morse, hon hade värk i rygg och över bröstet. Lilltanten! Farmor som alltid har sett så pigg och fräsch ut, går knappt förstå att hon också blir äldre och kan drabbas av krämper. Tråkigt att hon skall behöva ha det ont i kroppen. Hon hade ju iallafall tagit in motionscykeln och börjat cykla lite, och det är ju jättebra! Puss gumman!Har varit på Lord idag, Robbans klädaffär. Tycker inte att det fanns så mycket om jag ska vara ärlig, och får dem in något nytt så går ju halva Robban i lika kläder på en gång, det är ju rätt trist faktiskt. Har man på sig något man köpt där så nog får man frågan -har du varit på Lord? åååå...bara så ointressant störande...liten håla, lite att prata om, men nog faan kan det snackas bland alla de stortrutar som snackar mest! Hi hi..så fick man det sagt!, och nu menar jag ju inte att jag snackar...men du där ute stortrut, som sitter och snokar i min blogg fast jag inte tillängnat den till dig...hittar du något glassigt att läsa, så slicka dig om munnen och spåna mina ord, för vet du vad, det bryr mig inte! Kan det jag skriver vara intressant för dig, så håll till godo. Nu skall jag göra mig en kopp the, sedan blir det kojan. Ha det gott nära och kära! Kram på er!!! Ps: lägger in en fin bild som jag har på Ramona och farmor, sedan i somras.Ds

11 kommentarer:

Maggan sa...

Tjohej
*fnissar*
Ja här har du en som snokar ;)

Ha det bra
//
Maggan

ramsan sa...

ruskit vackra sessor på denna bild, hihi ;) köpte ett par byxor på lord idag :( men lika stora som alltid efter att ha haft dom en timma.... tur du inte köpte något!!! bra inlägg, läsvärt!!! kramar// lillasyster!

Reggan sa...

Hej Maggan! Kan ju inte gå in på din blogg:/ Det kan du väl ordna...Kram!

Ullis sa...

Tjusigt fotojag har missat en gej också hur man gör. Försökt men misslyckats. Skall fråga våran blogg guru jag också. visst är det skönt att få skriv av sig ibland.
Kram på dig. Hoppas prinsen mår bättre snart.

Andrietta sa...

Intressant inlägg. Snyggt avslut oxå! ;) Jag håller med det du säger om Lord i Robban. Klart det är bra att det finns ett alternativ i närheten, men varför inte bara ta bilen in till stan och välja bland så mycket mer?

Såg att du ringt mig ikväll. Jag blev så glad, men dessvärre låg mobilen på ljudlöst i min handväska. :S Ring imorgon igen!

Hoppas Manne kryar på sig! Tusen kramar!

Ps, vet inte Ramona att jeans med stretch ska man köpa supertajta, för de går alltid ut sig en storlek! :)

kicki sa...

Det där var bra sakt Regina håller med . Vi har på jobbet en ochså som är och tittar just i dag satt hon tittade frågade om hon var nyfiken på andra.fint kort kram

Johanna sa...

Men hej! Vad kul att du hade kikat förbi en sväng! :) Visst var det hemskt med den feta kvinnan? Förstår mig verkligen inte på sånt..

Ja ibland är Robban alldeles för litet, folk är verkligen bra på att prata ibland..

Snyggt du hade klippt dig förresten!

Mona sa...

Den där lilla hålan!!! Ingen kan väl hålla något för sig själv där...Bra att du ger dom en känga vet fler som du skulle behöva ge dig på!!!Kram Kul med Hiljas blogg..

Kenneth sa...

hej mamma du är snäll.puss kenneth

hiljah sa...

Hej mamma!
Jag är hos farmor och visar min blogg. kram från farmor och puss från Hilja

ramsan sa...

ruskit jävla bra sista ord i detta inlägg.. haha!!!! så kul att du visar vem du är.. int fan e du en liten fegskit!!! komigen nu.. mer vill vi ha av dina vitsar! *snorkpotta*