fredag 10 april 2009

Glad Påsk!

Hej alla vänner och ett stort tack för alla omtänksamma kommentarer, dem värmer! Jag har haft tre ursumpiga månader nu...först nu känner jag mig på bättringsvägen och har börjat orka vara uppe hela dagar. Känns som om jag har varit i mitt livs svacka. Akut ryggskott, Naprapatbesök och diverse läkarbesök som i sin tur ledde till en stor inflammation mellan s-leden och bäckenet, ve och fasa kan jag bara säga, ont så ont! Nu går jag på akupunktur och jag tycker att jag känner mig bättre och bättre för var gång jag varit där. Nog om elände nu....påsken är här, trevligt! Skriver en uppsats nästa gång:-)
GLAD PÅSK & KRAM PÅ ER ALLA!

4 kommentarer:

Mona sa...

Är så glad att du är på bättringsvägen :-) Många påskägg till dig;-)

Ullis sa...

Jag tror jag svimmar!!! Hon är ÄNTLIGEN tillbaka på bloggen Du har varit så saknad av mig. Det gläder mig att du börjar bli bättre. Ta det nu lugnt med ryggen så den blir bra. Inga akrobatiska övningar i sänghalmen. Tänk på bäckenet!!! Glad påsk på dig vännen och lycka till med tillfrisknandet.

Mona sa...

När kommer uppsatsen??????
Kramar

kicki sa...

Roligt om du ochså var ute på sidan . Man länktar att hörra av dig. Kram